Friday, September 24, 2010

Narkoleptik Yaklaşımlar

Sabah kalkıp da gördüğüm rüyayı hatırladığımda bilinçaltıma hayran kalıyorum... Gece benden habersiz neler çıkarıyor ortaya. Uyanıkken üzerinde düşünmediğim, dikkatsizce izlediğim görüntüleri öyle bir işliyor, öyle gerçekçi yaşatıyor ki bana şaşırıp kalıyorum.. 

Bazen rüyalarımın gerçek olduğu hissine bile kapılabiliyorum. Uyanıkken hissettiğim bütün duyguları; acı, korku, heyecan, kızgınlık ne varsa hepsini yaşıyorum bazı rüyalarımda.. Sizde de olmuyor mu?? Yaşadığınız trafik kazasını en ince ayrıntılarına kadar hatırlayıp, kovaladığınız vampirin nefesini ensenizde hissetmiyor musunuz hatta çadırları delta kanat yapıp dağın tepesinden atlamıyor musunuz... Kısacası gerçek hayatta yapamayacağınız şeyleri yapıp ve onları en ince ayrıntısına kadar hatırlamıyor musunuz?

Bazı rüyalar var ki kendinize bile itiraf etmediğiniz duyguları yaşatmıyor mu size, normalde nefret ettiğiniz birini rüyanızda dövebiliyorsunuz, çok sevip de kaybettiğiniz birine yeniden sarılabiliyorsunuz ya da en ulaşılmaz sandığınız insana ulaşabiliyorsunuz rüyanızda.. Sonra gördüğünüz güzel rüyadan uyandığınızda ya da uyandırıldığınızda hüzünle karışık şaşkınlık yaşamıyor musunuz "Rüya mıydı??" diye düşünerek... Hatta yeniden yatıp gördüğünüz rüyaya devam etmek istemiyor musunuz?


Peki rüyalar gerçek olsa??  


Bugün gördüm..


Keşke olsa..



Narkolepsi: Aniden uykuya dalma hastalığı, genetik olduğu söyleniyor ancak aşırı duygusal reaksiyonlar bu hastalığı tetikliyormuş.. (Bkz.Wiki)

No comments:

Post a Comment