Monday, April 22, 2013

Halo!

Insan isine donunce icine donmeyi unutuyor galiba... Kendime donmeyeli, neye ihtiyacim oldugunu sorgulamayali aylar yillar olmus ne yazik..

O kadar kapilmisim ki kariyer kosturmacasina, sakinligi, dinginligi ve yaratmayi unutmusum; ya da yarattigim seyler yer degitirmis, sadece ise odaklanmis, orda takili kalmis..

Bedenim ve ruhum kostururken oylesine yoruldugumda nasil durmam gerektigini, nasil dinlenmem gerektigimi bana ogreten birileri vardi sukur ki simdi ihtiyacim olan yerde kendimi dinlemeyi yeniden hatirladim ve uyguladim. Ve ice donus basladi...

Ihtiyac duydugum cevaplar, motivasyon ve cesaret durdum, dinlendim diye mi geldi yoksa gecen hafta yaptigimiz calisma mi bunu sagladi bilmiyorum. Tek onemli olan kesfetmenin verdigi mutluluk ve huzurun yeniden yerine gelmesi.. Sonuc: I can feel my Halo!



Onumuzdeki hafta eskilerden kurtulma, yeniye yer acma haftasi!

Evet yeniden basliyoruz!


No comments:

Post a Comment